Erin Malek 20, kini telah temui jejaka idamannya ?

Oleh Georgie Joseph

Mendirikan rumah tangga pada usia muda barangkali bukan keutamaan bagi wanita alaf ini terutama mereka yang bercita-cita tinggi. Tidak terkecuali golongan selebriti, selagi belum berada di puncak kejayaan, soal perkahwinan terpaksa ditolak tepi dulu.

Bagaimanapun, buat pelakon muda berkaliber Nur Arina Abdul Malek atau Erin Malek, 20, dia sudah bersedia menempuh fasa baru dalam hidupnya selepas dipertemukan dengan lelaki idaman. Mengikat tali pertunangan kelmarin bersama ahli perniagaan Farriz Fauzy, 30, beza umur antara mereka berdua bukanlah isu utama.

Mereka mula berkenalan Disember tahun lalu sebelum bertukar nombor dan menyulam cinta sejak Januari tahun ini. Meskipun usia perkenalan mereka sangat singkat, Erin nekad menamatkan zaman bujangnya selepas dilamar Farriz.

Farriz menepati ciri lelaki yang saya cari selama ini dan kematangannya membuatkan saya selesa bersamanya. Susah nak cari lelaki sesuai seperti dia yang matang, malah sangat memahami diri serta kerjaya saya.


FARRIZ jejaka tampan yang berjaya mencuri hati Erin.


“Justeru, kenapa saya perlu menolak cintanya kerana saya sendiri sudah bersedia untuk menempuh alam perkahwinan meskipun usia saya masih muda. Mengenai kerjaya pula, kami tidak ada isu besar kerana masing-masing saling memahami.

Contact Form

Name

Email *

Message *