Dato’ Siti Nurhaliza Bersanding Lagi Buat Kali Ke Dua?






Gamat dibuatnya apabila  terlihat foto di Instagram Dato’ Siti Nurhaliza yang sedang bersanding di atas pelamin nan indah.

Di pelamin itu tidak dikhaskan dengan hanya sepasang kerusi pengantin, tetapi ada 5 set kerusi pengantin yang diletakkan di atas pelamin.

 



Setelah 
dikaji dan diselidik Sebetul-betulnya adakah benar Dato’ Siti bersanding lagi? Rupa-rupanya tidak, ia hanya lah gimik saja dan jurus kepada Majlis Makan Malam yang bertemakan ‘cahaya cinta’ di Johor Bahru.

Bagi News suka konsep majlis itu, ia boleh mengembalikan memori para hadirin yang melangsungkan perkahwinan masa lampau dan kenangan lalu.

Bolehlah mereka ‘feeling-feeling’ bergambar dan bersanding ala-ala Dato’ Siti buat bersama Dato’Khalid ibarat baru masuk alam perkahwinan jadi Raja Sehari.

Apa-apa pun tahniah dan syabas diucapkan kepada penganjur yang kreatif untuk menganjurkan majlis makan malam tersebut yang penuh bermakna buat di luar sana yang inginkan kembali zaman muda @ saat-saat manis tersebut.


Sesiapa pun bolehla kembalikan zaman tersebut dengan buat majlis alaf baru walaupun pengantin lama, tak dapat kahwin baru jadila majlis persandingan sedemikian pun boleh dikatakan macam pengantin baru je berlaku.

Teruskan amalan tersebut yang boleh mengukuhkan lagi hubungan suami isteri serta mengekalkan kasih sayang antara dua insan , sepasang suami isteri bercinta!

Contact Form

Name

Email *

Message *