Itu bukan suami saya! -Ayu Raudhah memberi penjelasan...

Itu bukan suami saya! -Ayu Raudhah

Berlaku sebuah gosip yang cuba menhancurkan mahligai Zaquan Adha dengan isterinya, Ayu Raudhah. Apabila sebuah blog mendedahkan Zaquan bermain kayu tiga di sebuah laman sosial mobile, Wechat.

Ayu yang memetik laporan mStar, mendakwa dan menafikan itu bukan suaminya.
"Gosip ini sedikit sebanyak memburukkan reputasi kami. Mujurlah saya seorang yang berfikiran waras dan tidak terburu-buru apabila mendapat tahu gosip ini,"

"Selepas membaca gosip dan screenshot kononnya suami berbual cinta dengan seorang wanita di WeChat, saya dapati ia buka akaun milik suami,”

"Mungkin wanita itu melakukan screenshot ketika membuat panggilan berkenaan. Atas dasar apa? Saya tak pasti dan tidak tahu apakah tujuan wanita itu melakukan demikian," Ayu Raudhah.

Contact Form

Name

Email *

Message *