Apa Yang Terjadi Dengan Misha Omar Serta Kehidupan yang dialami setelah bergelar isteri (gambar dengan suami) ?

Kehidupan Misha Omar setelah bergelar isteri (gambar)


Sebulan mendirikan rumahtangga bersama suami tercinta, Misha Omar akui agak rugi kerana kahwin pada usia lewat namun percaya jodoh dan rezeki itu ketentuan Allah SWT.

Selain dariapda itu perancngan terhadap keinginan mempunyai anak juga menjadi satu harapan yang bulat-bulat diserahkan kepada Allah SWT.


”Bukanlah saya menyesal kahwin lambat. Tapi saya percaya ada hikmahnya. Ini di luar kuasa kita. Jodoh bukanlah keputusan kita sama juga macam anak, cepat atau lambat, seronok kahwin, ada kawan. Kadang-kadang rasa macam ada abang, ada ayah,”

”Jika Allah kata cepat, cepat. Kalau lambat pun saya terima. Saya taknak stresskan diri sendiri dan bebankan suami. Dia kerja yang tak selalu ada dengan saya (juruterbang) dan tak boleh nak expect more” -Misha Omar




Contact Form

Name

Email *

Message *