Julia Ziegler digosipkan tidur dengan produser! Betul Ke Ni ?


Menurut laporan MAlaysianDigest, Julia Ziegler mengakui memang mengenali dua orang produser. Kaitannya dengan produser ini adalah, dia digosipkan tidur dengan salah seorang daripada mereka untuk mendapatkan tawaran berlakon drama.

Namun Julia menafikan tuduhan jahat itu, bahkan Julia sendiri tidak terkejut kerana sudah terbiasa dengan gosip liar yang sering melanda dirinya sebelum ini.

"Saya akui saya memang berkawan rapat dengan dua orang produser tetapi kedua-dua mereka perempuan dan bertudung pula tu. Buat apa pula saya nak tidur dengan mereka?

"Lagipun cerita sebigini pernah timbul semasa saya mula-mula berlakon dulu. Apa yang di dakwa itu fitnah.

"Kalau saya kenal seseorang produser lelaki itu, saya akan kenal sekali isteri serta anak-anaknya.

"Saya tak perlu tidur dengan sesiapa untuk dapatkan job atau apa saja tawaran berlakon. Rezeki tu bukan datang daripada mereka pun, rezeki datang dari Allah. Kalau saya dapat satu satu job tu, Alhamdulillah. Kalau tidak, bermakna ia bukanlah rezeki saya"

"Allhamdulillah, rezeki saya tak putus. Tapi tak dinafi tahun ni banyak pula kontroversi yang mengaitkan saya. Lepas satu.. satu. Mungkin ada orang yang kurang senang sebab melihat hidup saya lebih baik daripada mereka. Tapi tak mengapalah. Paling penting saya bahagia dengan hidup saya dan keluarga kenal siapa saya. Itu sudah cukup.

"Saya pun tak perlu nak ambil tindakan apa-apa terhadap mereka ini kerana saya percaya akan karma. Saya percaya setiap perbuatan itu ada balasannya. Balasan Tuhan itu lebih besar, jadi saya taak perlu berbuat apa-apa", -Julia

Contact Form

Name

Email *

Message *